Wednesday 30 March 2011

Cik tedy VS Cik barbie

Pada korang korang suke sape???cik teddy ke... cik barbie???Kalau di ikutkan...aku suke cik teddy..jom tengok nape i like cik teddy
  • Ramai yang ckp cik barbie tu boleh tukar-tukar baju...yang ni aku x leh bantah...memang betul pon...
  •  Cik barbie boleh di solek-solek...tapi Cik teddy x payah solek....sebab cik teddy dah comel....x yah sesusah nak solek lagi..
  • Ramai orang kate Cik teddy boleh dipelok.... ni aku setuju!!kalau cik barbie leh pelok ke???x sesilap....pagi-pagi tengok kakinya dah patah....
  • Orang kate Cik teddy tu gemok cik barbie tu kurus.....Cik teddy tu bukan gemok!!!!!!!tapi dia gebu! 
 Sebenarnya.....mase dedulu kalau mak aku soh pilih antara cik teddy ngan cik barbie...aku akan pilih cik barbie....biasalah..bebudah    >_<     =,=''

No comments:

Post a Comment